Zwięzłe odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane z marketingiemWpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzował się w Massachusetts Institute of Technology. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Kotler opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem cenionych nagród, m.in. Nagrody im. Paula Conversea i Nagrody im. Steuarta Hendersona Britta, a z jego wiedzy i doświadczenia korzystały tak znane firmy, jak IBM, General Electric, Michelin, Merck, AT&T czy Bank of America.Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami. Książka biblię wszystkich menedżerów. Jest to wersja oparta na najnowszej, jedenastej edycji amerykańskiej - uaktualniona, poszerzona i od nowa przetłumaczona oraz wzbogacona o najnowsze badania oraz najciekawsze przykłady ze świata biznesu.