Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Philip Kotler
10
/10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na
podstawie 1 oceny kanapowicza
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
10
/10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na
podstawie 1 oceny kanapowicza
Opis
Omówione zagadnienia : istota zarządzania marketingowego, analiza możliwości rynkowych, badanie i wybór rynków docelowych, rozwój strategii marketingowych, planowanie programów marketingowych, organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...
Pozostałe książki:
Wszystkie książki Philip Kotler
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Opinie i dyskusje
@kakaja1
2010-07-15
10
/10
Przeczytane
Cytaty z książki
O nie! Książka Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?