Philip Kotler

Autor, 93 lata 6 czytelników
Zostań fanem autora:
7.3 /10
4 oceny z 4 książek,
przez 4 kanapowiczów
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.

Książki

Marketing 3.0
3 wydania
Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Piotr Warszawski ...
5/10

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wyso...

Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Philip Kotler
10/10

Omówione zagadnienia : istota zarządzania marketingowego, analiza możliwości rynkowych, badanie i wybór rynków docelowych, rozwój strategii marketingowych, planowanie programów marketingowych, organiz...

Moje przygody z marketingiem
2 wydania
Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler
6/10

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejsz...

Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
2 wydania
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
Philip Kotler
8/10

Zwięzłe odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane z marketingiemWpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzowa...

Chaos
2 wydania
Chaos
Philip Kotler, John A. Caslione

Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknion...

Dobro popłaca!
2 wydania
Dobro popłaca!
Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wiz...

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
2 wydania
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co ...

Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Philip Kotler, Fernando Trias de Bes

Philip Kotler i Fernando Trias de Bes przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś sz...

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler
Seria: Onepress

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia Przeprowadź ocenę skutec...

Marketing
6 wydań
Marketing
Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżer...

Marketing
2 wydania
Marketing
Philip Kotler, G. Armstrong

How do we get you moving? By placing you-the customer-in the driver's seat. "Marketing" introduces the leading marketing thinking on how "customer value "is the driving force behind every marketing st...

Marketing 4.0
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem p...

Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych...

Marketing : podręcznik europejski
Marketing : podręcznik europejski

\"Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi...

Marketing Management 12e
Marketing Management 12e
Philip Kotler

When it comes to today's complex marketing environment, professors and professionals tell us time and again that no one has stayed on top of the changes and put them into perspective like Philip Kotle...

Marketing lateralny
Marketing lateralny
Philip Kotler, Trias de Bes Fernando

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu mo...

Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego
Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego
Philip Kotler

"Marketing narodów" jest pierwszą książką, która przedstawia problem budowania bogactwa narodowego przy zastosowaniu zasad marketingu: pierwsza, która wskazuje konieczność łączenia polityki makroekon...

Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę
Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę
Maesincee Suvit, Jain Dipak C., Philip Kotler

Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.

Marketing od A do Z
Marketing od A do Z
Philip Kotler

W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porz...

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Stevens Robert J., Shalowitz Joel, Philip Kotler

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strat...

Marketing w sektorze publicznym
Marketing w sektorze publicznym
Nancy Lee, Philip Kotler

Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, polityko...

O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
Philip Kotler, Theodore Levitt, Frederick F. Reichheld, Clayton M. Christensen ...
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie su...

Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy
Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy
Judith Rodin, Rangan V. Kasturi, Jim Collins, Frances Hesselbein ...

Zarządzanie to sztuka stawiania właściwych pytań i znajdowania na nie trafnych odpowiedzi. Książka zawiera pięć najważniejszych pytań, które musi postawić sobie każda organizacja. Zostały one sformuło...

Principles of Marketing
5 wydań
Principles of Marketing
Stephen Pettitt, Philip Kotler, F. Brassington, P. Kotler

John Saunders and Veronica Wong's highly successful European adaptation of Kotler and Armstong's Principles of Marketing, the leading and most authoritative marketing textbook, is now in its third edi...

Principles of Marketing: Activebook Version 2.0
Principles of Marketing: Activebook Version 2.0
Gary Armstrong, Philip Kotler

This paperback book is invaluable as a guide for readers interested in learning the principles of marketing. Readers can personalize the material by adding notes and comments and utilizing the dynamic...

Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii
Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii
Philip Kotler, Kotler Milton

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera! Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych ...

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Philip Kotler, Giuseppe Stigliano

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący prag...

Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego
Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego
Philip Kotler

Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze w...

Zarządzanie marką w segmencie B2B
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wald Pfoertsch, Philip Kotler

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu ? Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręczn...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl