Marketing od A do Z

Philip Kotler
Marketing od A do Z
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od "aktywów i zasobów" firmy do "zysku", aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z rad Autora.Spis treściPrzedmowaWprowadzenieAktywa i zasoby firmyBadania marketingoweCeleCena DostawcyDystrybucja i jej kanałyDział marketingu a inne działyEtyka w marketinguFirmyGwarancjeHandelInformacje i specjalistyczne oprogramowanieInnowacjeInternet i e-biznesJakośćKlienciKomunikacja i promocjaKoncentracja i wybór niszKonkurenciKonsultanciKreatywnośćLojalnośćMarkaMarka firmyMarketing a finanseMarketing doświadczeńMarketing instytucjonalnyMarketing międzynarodowyMarketing-mixMarketing oparty na bazie danychMarketing partnerskiMarketing w czasie recesjiMediaMierniki efektywnościMisjaNowe produktyOpinieOrganizacjaOrientacja na klientaOutsourcingPersonel sprzedażyPlan marketingowyPotrzeby klientówPozycjonowaniePracownicyProduktyPrognozowanie a przyszłośćProjektowaniePromocja sprzedażyPrzedsiębiorczośćPrzewaga konkurencyjnaPrzywódcyPublic relationsReklamaReklama pocztowaRole i umiejętności marketingoweRynkiRynki doceloweSegmentacjaSponsoringSprzedażStrategiaStrategie wzrostuSukces i porażkaSzanseTechnologiaTelemarketing i telefoniczne centra obsługi klientówTrendy w teorii i praktyce marketinguUsługiWartośćWdrażanie i kontrolaWizerunek firmy i marketing emocjonalnyZadowolenie klientówZapał ZarządzanieZarządzanie relacjami z klientamiZasoby niematerialne firmyZmiana ZróżnicowanieZysk
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-208-1483-5, 9788320814835
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 225

Autor

Philip Kotler
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...

Pozostałe książki:

Marketing 3.0 Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Moje przygody z marketingiem Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu Chaos Dobro popłaca! Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Marketing Marketing Marketing 4.0 Marketing 5.0. Technologie Next Tech Marketing : podręcznik europejski Marketing Management 12e Marketing lateralny Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę Marketing od A do Z Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Marketing w sektorze publicznym O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy Principles of Marketing Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wszystkie książki Philip Kotler

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing od A do Z? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing od A do Z. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl