W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od "aktywów i zasobów" firmy do "zysku", aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z rad Autora.Spis treściPrzedmowaWprowadzenieAktywa i zasoby firmyBadania marketingoweCeleCena DostawcyDystrybucja i jej kanałyDział marketingu a inne działyEtyka w marketinguFirmyGwarancjeHandelInformacje i specjalistyczne oprogramowanieInnowacjeInternet i e-biznesJakośćKlienciKomunikacja i promocjaKoncentracja i wybór niszKonkurenciKonsultanciKreatywnośćLojalnośćMarkaMarka firmyMarketing a finanseMarketing doświadczeńMarketing instytucjonalnyMarketing międzynarodowyMarketing-mixMarketing oparty na bazie danychMarketing partnerskiMarketing w czasie recesjiMediaMierniki efektywnościMisjaNowe produktyOpinieOrganizacjaOrientacja na klientaOutsourcingPersonel sprzedażyPlan marketingowyPotrzeby klientówPozycjonowaniePracownicyProduktyPrognozowanie a przyszłośćProjektowaniePromocja sprzedażyPrzedsiębiorczośćPrzewaga konkurencyjnaPrzywódcyPublic relationsReklamaReklama pocztowaRole i umiejętności marketingoweRynkiRynki doceloweSegmentacjaSponsoringSprzedażStrategiaStrategie wzrostuSukces i porażkaSzanseTechnologiaTelemarketing i telefoniczne centra obsługi klientówTrendy w teorii i praktyce marketinguUsługiWartośćWdrażanie i kontrolaWizerunek firmy i marketing emocjonalnyZadowolenie klientówZapał ZarządzanieZarządzanie relacjami z klientamiZasoby niematerialne firmyZmiana ZróżnicowanieZysk