Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie sukcesu było przyjęcie nowatorskiej wtedy, a naturalnej dziś, strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu się firmy w budowę wspólnoty wokół marki. Udało się - firma wyszła z kłopotów, a marka przekroczyła granicę motoryzacyjnej niszy i obsługuje dziś odzież, obuwie, kosmetyki i galanterię...
Jeśli potrzebujesz podnieść efektywność działu marketingu, „O strategiach marketingowych” zainspiruje Cię do owocnych zmian. Sprawdź:
Co jest mocną stroną Twojej oferty, gdzie leżą jej słabości?
Jak zakończyć wojnę między marketingiem i sprzedażą?
Co zrobić, by nie zaniżać ceny i przekonać do niej klienta?
W jaki sposób korzystać z technologicznej rewolucji?
Jak doceniać klientów, by byli źródłem nowych transakcji.