Branding recenzja

Branding jest wszędzie!

Autor: @paulina2701 ·2 minuty
2021-08-13
Skomentuj
3 Polubienia
Nosisz markowe ubrania, na których widnieje spore logo, a Ty wydajesz na to dużą część swojej wypłaty?
Po przeczytaniu tej książki możesz się zmartwić - dość, że płacisz za ubrania (niekoniecznie wyróżniające się jakością) to jeszcze jesteś żywą reklamą i nikt Ci za to nie płaci. A podobno na marketingu można zarobić...

Jeśli wcześniej wiedziałeś/aś o tego typu rzeczach to nie popadniesz w depresję, ale z pewnością będziesz bardziej świadomym konsumentem, ponieważ "Branding" jest esencją wiedzy na temat marek i tego, jak one działają.

"Krótkie wprowadzenie" jest naprawdę krótkie, ale informacje w nim zawarte są konkretne i popierane licznymi przykładami z otoczenia. Z brandingiem mamy do czynienia na każdym kroku i na każdym etapie naszego życia. Występuje na terenach bogatych i biednych, miejskich i wiejskich i to na każdym kontynencie. Nasze decyzje i wybory są w znacznym stopniu efektem niewidzialnej pracy wykonywanej przez osoby pracujące dla mniejszych i większych firm.

Dzięki tej książce dowiedziałam się wielu nowych rzeczy. Mimo tego, że z wielu spraw zdawałam sobie sprawę to lektura pokazała mi, które marki zawdzięczają swoje sukcesy grze na emocjach, a które bazują na doświadczeniu i pilnym śledzeniu trendów wśród konsumentów. Uważam, że po przeczytaniu tej publikacji jestem bardziej świadoma tego, co w danym momencie wpływa na podejmowane przeze mnie decyzje, ale zdaję sobie również sprawę z tego, że branding jest czymś, przed czym nie ucieknę, choćbym nie wiem jak bardzo chciała i się starała.

Książkę poleciłabym przede wszystkim osobom, które prowadzą własne firmy i samodzielnie zajmują się reklamą swojej działalności, ponieważ ta pozycja na konkretnych przykładach pokazuje, w której dziedzinie i jaki sposób oddziaływania na klienta jest najkorzystniejszy. Warto jednak pamiętać, że zmiany są czasem niezwykle dynamiczne, więc coś, co się sprawdza teraz niekoniecznie będzie działać za pół roku lub jeszcze później. Każdy konsument również powinien sięgnąć po tę książkę, by mógł podejmować bardziej świadome decyzje chociażby podczas codziennych zakupów.
Praktyczne wykorzystanie, konkretne przykłady i bibliografia pozwalająca na zgłębienie interesujących obszarów to coś, co niezwykle cenię. Wszystko to znalazłam w tej właśnie publikacji.

Jak to się dzieje, że branding jest wszędzie? W jaki sposób marki na nas wpływają? Czy marki nas prowadzą, czy raczej zniewalają? Czym w ogóle jest branding? Nauką, sztuką, a może korporacyjnym spiskiem?
Robert Jones na stronach swojej książki prześwietla i demaskuje strategie światowych gigantów.

Książkęotrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.

Moja ocena:

Data przeczytania: 2021-08-12
× 3 Polub, jeżeli recenzja Ci się spodobała!

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Branding
Branding
Robert Jones
7.6/10
Cykl: Krótkie wprowadzenie, tom 29
Seria: Krótkie wprowadzenie

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki spos...

Komentarze
Branding
Branding
Robert Jones
7.6/10
Cykl: Krótkie wprowadzenie, tom 29
Seria: Krótkie wprowadzenie
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki spos...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Zobacz inne recenzje

Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach s...

@mysilicielka @mysilicielka

Branding > krótkie wprowadzenieto książka, która w Polsce ukazała się nakładem Wydawnictwa Uniwersytu Łódzkiego, w tłumaczeniu Anny Łaszkiewicz. Publikacja traktuje o szeroko pojętych działaniach pod...

@book.lynn @book.lynn

Pozostałe recenzje @paulina2701

Jak się bronić przed narcyzem
To w końcu bronić się czy jednak uciekać? 🤔

"Jak się bronić przed narcyzem. Uwolnij się z toksycznych relacji w domu, pracy i wśród znajomych" to książka, po którą sięgnęłam z uwagi na chęć dokładniejszego poznani...

Recenzja książki Jak się bronić przed narcyzem
Kurzol. Kto ukradł pamięć?
Kto ukradł pamięć?

Czy są książki, które przyciągają niczym magnes? Czy są książki, które można czytać wiele razy i się nam nie nudzą? Czy są interesujące książki dla dzieci, które dzięki ...

Recenzja książki Kurzol. Kto ukradł pamięć?

Nowe recenzje

Czerwona sofa
Żaden pociąg nie dogoni straconego czasu
@zuszka60:

Michèle Lesbre, urodzona w 1939 roku pisarka pochodzenia francuskiego, której sławę przyniosła właśnie książka „Czerwon...

Recenzja książki Czerwona sofa
Fallen Angel
Fallen Angel
@magdalenagr...:

✨✨✨✨ Recenzja ✨✨✨✨ Natalia Popławska " Fallen Angel "#2 @n_poplawska_strona_autorska Seria: NIKT Wydawnictwo: ✨✨✨✨...

Recenzja książki Fallen Angel
Kawa i papieros
Kawa przed śniadaniem i papieros na kaca
@aga.kusi_po...:

Zacznę bez wstępu, bo tu, z „Kawą i papierosem” od razu wkraczasz do wielkiego powierzchniowo loftu. To miejsce, jak i...

Recenzja książki Kawa i papieros
© 2007 - 2024 nakanapie.pl