22 Immutable Laws of Branding

Al Ries
22 Immutable Laws of Branding
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Branding. Dubbed by many the "marketing buzzword" of the late '90s, everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to cut through the clutter in today's insanely crowded marketplace.The only question is, how do you do it?Learn the laws of branding in the branding bible: The 22 Immutable Laws of Branding. Brilliant, bold, and mercifully brief, this is the definitive work on branding, distilling the complex principles and theories espoused in other long-winded, high-priced professional marketing tomes into 22 quick and easy-to-listen-to vignettes. Pairing the brand-blazing strategies from the world's best -- like Coca-Cola, Xerox, and Starbucks -- with the world-renowned marketing savvy of bestselling author, Al Ries, and his daughter Laura Ries, The 22 Immutable Laws of Branding builds on the huge international success of The 22 Immutable Laws of Marketing and provides the expert insight you seek on business's hottest topic in less time than an airplane ride.Find out:Why you will fail to create a brand through advertising, sales promotion, public relations or fancy packagingHow to define your category. . . even if you're not first to marketHow overbranding equals underwhelmingWhy good old-fashioned publicity may be the missing link in the brand-building processWhy giving your brand the right name is perhaps more important than the brand itselfAnd perhaps most important of all:How to own a word in the mind of the consumer.Smart and accessible, The 22 Immutable Laws of Branding provides the ammo you need to dominate your category and turn your product or service into a world-class brand.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-0-694-52047-3, 9780694520473
Język: angielski
Wydawnictwo: Harper Collins

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy Genera...

Pozostałe książki:

22 niezmienne prawa zarządzania marką 22 Immutable Laws of Branding 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do góry nogami Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Positioning Upadek reklamy i wzlot public relations Wojna marketingu z zarządzaniem Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wszystkie książki Al Ries

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę 22 Immutable Laws of Branding? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka 22 Immutable Laws of Branding. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl