Al Ries
Zostań fanem autora:

Al Ries

Autor, 98 lat
8 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy General Electric.

Książki

22 niezmienne prawa zarządzania marką
22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic
22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic
Al Ries

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszy...

Marketing do góry nogami
Marketing do góry nogami
Al Ries

Al Ries i Jack Trout to prawdopodobnie najsłynniejsi amerykańscy specjaliści w dziedzinie strategii marketingowych. Ich rewolucyjna teoria wywraca do góry nogami wszystkie konwencjonalne mądrości. Zam...

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Al Ries

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach? Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki Wprow...

Upadek reklamy i wzlot public relations
Upadek reklamy i wzlot public relations
Al Ries

W swojej najnowszej książce Al Ries i Laura Ries -- znani specjaliści z dziedziny marketingu -- nakłaniają do odejścia od reklamy jako głównego narzędzia marketingu na rzecz public relations. Bardzo d...

Wojna marketingu z zarządzaniem
Wojna marketingu z zarządzaniem
Al Ries, Laura Ries

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż...

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout

Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat tem...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2025 nakanapie.pl