Wojna marketingu z zarządzaniem

Al Ries, Laura Ries
Wojna marketingu z zarządzaniem
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.
ISBN: 978-83-208-1881-9, 9788320818819
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy Genera...

Pozostałe książki:

22 niezmienne prawa zarządzania marką 22 Immutable Laws of Branding 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do góry nogami Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Positioning Upadek reklamy i wzlot public relations Wojna marketingu z zarządzaniem Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wszystkie książki Al Ries

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Wojna marketingu z zarządzaniem nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wojna marketingu z zarządzaniem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl