Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Al Ries
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach? Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki Wprowadź nowy produkt na rynek Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta. W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce. Strategia dzielenia i podbijania rynku Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją Produkty uniwersalne Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż Zasady przetrwania na rynku Tworzenie kategorii dla produktów Wprowadzenie marki na rynek Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.
ISBN: 978-83-7361-828-2, 9788373618282
Wydawnictwo: Onepress

Autor

Al Ries Al Ries
Urodzony 14 listopada 1926 roku w USA (Indianapolis)
Amerykański teoretyk i praktyk marketingu, autor i współautor 11 książek na temat marketingu i budowania świadomości marki. Po ukończeniu w 1950 studiów w Uniwersytecie DePauw w stanie Indiana w Stanach Zjednoczonych pracował w dziale reklamy Genera...

Pozostałe książki:

22 niezmienne prawa zarządzania marką 22 Immutable Laws of Branding 22 niezmienne prawa marketingu - seria: Marketing bez tajemnic Marketing do góry nogami Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Positioning Upadek reklamy i wzlot public relations Wojna marketingu z zarządzaniem Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Wszystkie książki Al Ries

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl