Ta książka zdopinguje Cię do energicznych działań...
jeśli tylko nie odłożysz jej na później.
poczekam z tym, aż będę miał wolną chwilę,
teraz nie jest odpowiedni moment,
dzisiaj jestem za bardzo zmęczony.
Ciągle coś odwlekasz. I okazuje się, że odpowiedni moment nigdy nie nadchodzi, a Ty wiecznie jesteś zajęty. Efektem są spóźnialstwo i stres -- przekraczasz terminy, powodujesz kryzysowe sytuacje i masz do siebie pretensje. W gruncie rzeczy wiesz, że załatwiając wszystko na bieżąco, miałbyś o wiele mniej pracy. Ale wzruszasz tylko ramionami i dalej powiększasz zaległości. Teraz możesz zmienić sytuację.
Niezwykłe bestsellery Kena Blancharda uczyniły z niego rozpoznawalną na całym świecie legendę biznesu. Miliony ludzi zaglądają do jego książek w poszukiwaniu nowatorskich technik zarządzania, przywództwa i obsługi klienta. Tym razem Blanchard radzi, jak pokonać jedną z najgorszych plag w miejscu pracy -- odkładanie spraw na później.
Zorganizowany menedżer to historia Boba, typowego menedżera średniego szczebla, który zazwyczaj robi wszystko za pięć dwunasta. Bob nie dotrzymuje terminów. Skupia się na błahostkach i nie znajduje czasu na to, co ważne. Podobnie jak koledzy, ciągle szuka wymówek. Wreszcie trafia do Głównej Inspektor ds. Efektywności, która przemienia go w menedżera punktualnego i skutecznego.
jeśli tylko nie odłożysz jej na później.
poczekam z tym, aż będę miał wolną chwilę,
teraz nie jest odpowiedni moment,
dzisiaj jestem za bardzo zmęczony.
Ciągle coś odwlekasz. I okazuje się, że odpowiedni moment nigdy nie nadchodzi, a Ty wiecznie jesteś zajęty. Efektem są spóźnialstwo i stres -- przekraczasz terminy, powodujesz kryzysowe sytuacje i masz do siebie pretensje. W gruncie rzeczy wiesz, że załatwiając wszystko na bieżąco, miałbyś o wiele mniej pracy. Ale wzruszasz tylko ramionami i dalej powiększasz zaległości. Teraz możesz zmienić sytuację.
Niezwykłe bestsellery Kena Blancharda uczyniły z niego rozpoznawalną na całym świecie legendę biznesu. Miliony ludzi zaglądają do jego książek w poszukiwaniu nowatorskich technik zarządzania, przywództwa i obsługi klienta. Tym razem Blanchard radzi, jak pokonać jedną z najgorszych plag w miejscu pracy -- odkładanie spraw na później.
Zorganizowany menedżer to historia Boba, typowego menedżera średniego szczebla, który zazwyczaj robi wszystko za pięć dwunasta. Bob nie dotrzymuje terminów. Skupia się na błahostkach i nie znajduje czasu na to, co ważne. Podobnie jak koledzy, ciągle szuka wymówek. Wreszcie trafia do Głównej Inspektor ds. Efektywności, która przemienia go w menedżera punktualnego i skutecznego.