Legendarna Obsługa Klienta

Ken Blanchard, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Legendarna Obsługa Klienta
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką. Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem ? wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych. Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson?s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni ? pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem ? jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać. Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Data wydania: 2014-06-05
ISBN: 978-83-7746-952-1, 9788377469521
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 180

Autor

Ken Blanchard Ken Blanchard
Urodzony 6 maja 1939 roku w USA (City of Orange Township, New Jersey)
Dr Ken Blanchard jest przewodniczącym zarządu Ken Blanchard Companies Inc. oraz autorem wielu książek, w tym międzynarodowego hitu Jednominutowy menedżer (Onepress, 2007). Według "New York Timesa" to właśnie jego książki z zakresu zarządzania sprzed...

Pozostałe książki:

Jednominutowy menedżer i przywództwo Nowy Jednominutowy Menedżer Coaching Droga hojności Jednominutowy menedżer. Równowaga życia i pracy 1001 sposobów na nagradzanie pracowników 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników Cała naprzód! : uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Cała naprzód! Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Dobre przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! Etyka biznesu Jak być przywódcą na wzór Jezusa? Jak zwyciężać w pracy Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Jednominutowy Mentor Jednominutowy przedsiębiorca Know Can Do Kto zabił zmianę? Legendarna Obsługa Klienta Manager al Minuto Nie chodzi tylko o to, kogo znasz Pakiet AUDIO: Jednominutowy Menedżer Motywuje Prawo pracy w praktyce i teorii Proste prawdy o przywództwie Przywództwo wyższego stopnia Raving Fans Rodzina według Bożego serca Rozwój osobisty lidera Servant Leadership w praktyce Techniki jednominutowego Menedżera w praktyce Whale Done Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek Wiesz, możesz – DZIAŁAJ! Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie II Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki Zaufanie działa! Zespole, do dzieła! Zespole, do dzieła! Czas na wspólne wyzwania Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później
Wszystkie książki Ken Blanchard

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Legendarna Obsługa Klienta? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Legendarna Obsługa Klienta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl