A przy ostatniej książce mam informację "Gotowa, recenzja zatwierdzona" a obok napisane "Czas na napisanie recenzji: 11 dni (do 12-03-2021)" Nie za bardzo git jednak 🤔
Przyjrzałam się tym zmianom i muszę przyznać ci rację. Jednak jak było to posegregowane pod kątem wydania papierowego, ebooka i audiobooka, wyglądało to estetyczniej. Był przede wszystkim porządek, a teraz powstał lekki chaos. Okej, są znaczniki, co jest czym, ale jednak pogrupowanie tego by ułatwiło wszystkim sprawę.
Tak, wróci filtrowanie. Też podział myślę że był fajny ale biedne ebooki czy audiobooki były nie widziane, teraz najnowsze pozycje są u góry i łatwiej zobaczyć co się zmieniło od ostatniej wizyty.
Mnie się tam wszystko podoba, ale mam taki podgląd na książki już zrecenzowane, że w niektórych jest recenzja zaakceptowana i okienko zielone, a w niektórych jest recenzja zaakceptowana i jeszcze odliczanie.
Mam jedno zastrzeżenie do tego, że obok moich książek pojawiły się napisy, że po terminie (bodaj jedna tylko nie), a wszystkie mam zrecenzowane i zatwierdzone i nie było po terminie. Czy można to naprawić ?
Drodzy moi, ponaprawiamy z pewnością wszystkie błędy, tutaj dajcie nam trochę czasu. Potestujmy sobie też wszyscy tę nową wersję i za jakiś czas pomyślimy, co trzeba i w jaki sposób zmienić. Te zmiany wynikają głównie z tego, aby jak najwięcej rzeczy udało nam się zautomatyzować, co przyspieszy i ułatwi nam pracę. Przywrócić poprzedniej wersji się nie da, ale mocno będziemy pracować nad dostosowaniem aktualnej.
@Tanashiri, jestem tego samego zdania, już o tym była mowa, ale ja jednak powtórzę. Tutaj nas SŁUCHAJĄ !, a nie ole...., nawet do rymu się mi zrobiło. A wiemy wszyscy, że nie wszędzie tak jest .🥺
Dołączam się do głosów proszących (oczywiście w miarę możliwości) o bardziej czytelny podział na książki papierowe i ebooki, poprzedni był super. Ale ta nowa szata graficzna... <3 <3 <3
Piękny ten nowy KR, bardzo mnie się podoba, i regulamin i wizualnie, ale wszystkie 20 książek wskoczyło mi jako PO TERMINIE :O. Proszę o poprawienie, tak jakby nie zaliczyło żadnej recki.
Oczywiście że nie, ale się nie wychylam, z nadzieją, że admini tego nie dostrzegą. A wtedy wszystkie książki z Klubu będą moje. To się nazywa eliminacja konkurencji :D
Mnie brakuje opcji "dodaj recenzję" przy książce którą zamówiłam, mogę tylko dodać linki z opinią poza nk... jeśli dodam recenzję na stronie głównej książki to system automatycznie uzna ją jako recenzje z klubu i zmieni jej status?
@kasiarz1983 oczywiście, że nie możesz, ponieważ masz w recenzji 2 książki - jedną regularną i drugą w ramach zwiększenia limitu dla książki z wydawnictwa MG.
Hmm... może powinniśmy dopisać jakiś komunikat? "Limit rezerwacji wyczerpany. Zrecenzuj książkę, by móc zamówić kolejną" ? Czy to będzie lepsze rozwiązanie?
Długo nie wchodziłam do klubu, bo miałam tzw. czytelniczego niechcieja. Wchodzę dziś i... Klasyka kabaretu potem: jak tu wybrać spośród tysiąca???? Super knizki się pojawiły. Dzięki dziewczyny
Punkt, by przed napisaniem do mnie sprawdzić, czy kurier nie dokonał kreatywnego doręczenia, czy ktoś z rodziny/sąsiadów nam paczki nie odebrał lub nie ma awiza/książki w skrzynce jest bardzo ważny.Ja wiem, że człowiek nie ogarnie pomysłów kuriera, ale proszę o czujność. W ostatnich dniach miałam wysyp interwencji w temacie niedoręczonych przesyłek, które po odpowiedzi wydawcy, że mają potwierdzenie doręczenia... nagle się znajdywały. Nie chcemy zrazić do siebie wydawców, bo mimo wszystko to nie oni odpowiadają za ułańską fantazję doręczających książki :)
Moim zdaniem to jest bardzo dobre miejsce. Ryzyko jest jedynie takie, że nowy klubowicz nie znajdzie po jakimś czasie tego wątku. Sama się troszkę jeszcze gubię, bo jestem wciąż świeżakiem. Może w Klubie Recenzenta jakaś podzakładka FAQ? I w niej te wszystkie instrukcje z linkami, czyli np. co zrobić jak książka nie dojdzie? Ot taki luźny pomysł. ;)
Tam są podane z reguły te same wiadomości, ale mogą pojawić się inne, np. konieczność dodatkowej publikacji. W sytuacji, kiedy wydawnictwo chce dostać listę recenzentów na długo przed premierą, to również tam zamieszczam datę premiery, żebyście nie musieli dodatkowo sprawdzać.
Ulala, FAQ się poszerzył 🙂 taki zwykły, szary kanapowicz bez znaczka też może wprowadzić tam zmiany? Czy lepiej tam nic nie dotykać i zdać się na szeryfkę? ☺️
Z tego, co wiem, to idea jest taka, żeby każdy mógł zrobić coś przydatnego w wiki, więc jeśli chcesz coś do FAQ dopisać to nie ma sprawy. :) Moją jedyną prośbą jest to, żeby przy dodawaniu pytań-odpowiedzi dbać o formatowanie tekstu, żeby wyglądał spójnie z resztą. ;)
- zmiany w wyglądzie w "Moich książkach" - możliwość dodania recenzji w serwisie z pozycji Klubu - możliwość dodawania linków do zewnętrznych recenzji z pozycji Klubu - można też zgłaszać opóźnienie w dostawie :)
Następnie wybrać tytuł, który się opóźnia i przycisnąć "Zgłoś opóźnienie":
W przypadku próby zgłoszenia opóźnienia przed upływem 2 tygodni, pojawi się następujący komunikat:
W innym przypadku sprawę przejmuję ja! Nie ma potrzeby do mnie pisać! W ciągu kilku najbliższych dni roboczych będę się kontaktować z wydawcą. Brak wiadomości z mojej strony oznacza tylko tyle, że sama jej nie dostałam. Jeśli tylko coś się dowiem, od razu będę pisać!
Od 8 marca 2021 będę Was odsyłać do powyższej procedury, która przejmuje funkcje zgłoszeń w formie maili i prywatnych wiadomości.