Kreowanie wizerunku może stanowić rodzaj wciskania się w za mała kreację, szytą nie na nasz rozmiar, lub dawać poczucie, że to, co mamy na sobie, jest o wiele za duże jak na nasze możliwości lub potrzeby. Jak sprawić, by owa kreacja była komfortowa i idealnie dopasowana?
Niniejsza pozycja jest próbą ujęcia zagadnienia, jakim jest personal branding, w kontekście zintegrowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych i humanistycznych. Zaaplikowane do dynamicznego i turbulentnego świata wolnorynkowego biznesu pomoże Czytelnikowi stawić czoła wyzwaniu kreowania rozpoznawalnej, silnej, wiarygodnej i spójnej marki osobistej.
Książka jest przewodnikiem dla wszystkich chcących poznać narzędzia wpływu, a także poszukujących odpowiedzi na pytania „kim jestem?”, „kim chcę być w tym świecie permanentnej zmiany?” oraz „jak osiągać określone cele?”.
Strukturę książki wyznaczają pytania – klucze:
- Co to jest własna marka?
- Kto ci pomoże?
- Kim jesteś?
- Jak to się robi?
- Dlaczego musisz być fair?