W niewoli reklamy ?

Anna Kowal-Orczykowska
W niewoli reklamy ?
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja ?naświetla? konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów ? takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie ?pro rynkowych? tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie ?opresyjnych? trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Data wydania: 2007-03-01
ISBN: 978-83-7308-931-0, 9788373089310
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
Stron: 244

Autor

Anna Kowal-Orczykowska Anna Kowal-Orczykowska Anna Kowal-Orczykowska - doktor nauk humanistycznych, pracownik Instytutu Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Pozostałe książki:

W niewoli reklamy ? Wszystko ma markę - odnajdź swoją!
Wszystkie książki Anna Kowal-Orczykowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka W niewoli reklamy ? aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka W niewoli reklamy ?. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl