Menedżerze, przedsiębiorco:
* jak dobrze jesteś przygotowany na kryzys gospodarczy?
* jak zareagujesz, gdy dostawca odmówi kredytu kupieckiego?
* co zrobisz, kiedy firma zwolni ludzi i morale w zespole radykalnie spadnie?
* czy ulegniesz owczemu pędowi i panice?
* Jak będziesz zarządzać firmą i zespołem w czasach niepewności?
Ram Charan, pomaga nam przejść przez prawdziwe pole minowe - kurczące się rynki, braki gotówki i ciągłe poczucie niepewności. "Nie wiemy, czy już wyszliśmy na prostą i nie możemy nawet wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał świat po zakończeniu kryzysu" - pisze Charan. "Jedyne, czego możemy być pewni to fakt, iż jest to czas burzliwych zmian, a każde zmiany wiążą się zarówno z niebezpieczeństwem, jak i okazją."
Ta książka, oparta na doświadczeniach wielu firm w kryzysowych sytuacjach - takich jak DuPont, Hanesbrands czy Wipro, pomoże ci:
* chronić przepływy pieniężne firmy,
* ustawić firmę w lepszej pozycji przed nadejściem nowego boomu,
* lepiej rozumieć klientów,
* redukować koszty, zweryfikować ceny produktów i zasadność realizowanych inwestycji.
* jak dobrze jesteś przygotowany na kryzys gospodarczy?
* jak zareagujesz, gdy dostawca odmówi kredytu kupieckiego?
* co zrobisz, kiedy firma zwolni ludzi i morale w zespole radykalnie spadnie?
* czy ulegniesz owczemu pędowi i panice?
* Jak będziesz zarządzać firmą i zespołem w czasach niepewności?
Ram Charan, pomaga nam przejść przez prawdziwe pole minowe - kurczące się rynki, braki gotówki i ciągłe poczucie niepewności. "Nie wiemy, czy już wyszliśmy na prostą i nie możemy nawet wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał świat po zakończeniu kryzysu" - pisze Charan. "Jedyne, czego możemy być pewni to fakt, iż jest to czas burzliwych zmian, a każde zmiany wiążą się zarówno z niebezpieczeństwem, jak i okazją."
Ta książka, oparta na doświadczeniach wielu firm w kryzysowych sytuacjach - takich jak DuPont, Hanesbrands czy Wipro, pomoże ci:
* chronić przepływy pieniężne firmy,
* ustawić firmę w lepszej pozycji przed nadejściem nowego boomu,
* lepiej rozumieć klientów,
* redukować koszty, zweryfikować ceny produktów i zasadność realizowanych inwestycji.