Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.
Żyjemy w świecie niespotykanych dotychczas zmian i globalnej konkurencji. Znajdujemy się w obliczu sytuacji, w której jeden produkt bardzo szybko staje się nieodróżnialny od drugiego. Dlatego też innowacje są najlepszym sposobem na odniesienie sukcesu w biznesie, a być może sposobem jedynym. Zarządzanie innowacjami nie jest jakimś odosobnionym, konkretnie zdefiniowanym działaniem. Wdrożenie kultury innowacji jako podstawowej, integralnej siły napędowej przedsiębiorstwa, które chce rozwijać się organicznie i stale odnosić sukcesy, powinno stanowić podstawowe zadanie każdego menedżera w organizacji.
Ta innowacyjna książka pomoże ci stać się liderem nowej generacji i poprawić jakość zarządzania w twojej firmie.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.
Żyjemy w świecie niespotykanych dotychczas zmian i globalnej konkurencji. Znajdujemy się w obliczu sytuacji, w której jeden produkt bardzo szybko staje się nieodróżnialny od drugiego. Dlatego też innowacje są najlepszym sposobem na odniesienie sukcesu w biznesie, a być może sposobem jedynym. Zarządzanie innowacjami nie jest jakimś odosobnionym, konkretnie zdefiniowanym działaniem. Wdrożenie kultury innowacji jako podstawowej, integralnej siły napędowej przedsiębiorstwa, które chce rozwijać się organicznie i stale odnosić sukcesy, powinno stanowić podstawowe zadanie każdego menedżera w organizacji.
Ta innowacyjna książka pomoże ci stać się liderem nowej generacji i poprawić jakość zarządzania w twojej firmie.