Media Economy

Alan B. Albarran
Media Economy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The Media Economy analyzes the media industries and their activities from macro to micro levels, using concepts and theories to demonstrate the role the media plays in the economy as a whole. It includes examples from both developed and developing nations, as well as data and trends from these countries, offering a broad arena of study. With the media industries in an ongoing state of change and transformation, The Media Economy offers new reference points for the field to consider when defining and analyzing media markets. It is essential reading for students and practitioners in media management and economics who need to understand the role of media in the global economy.topics new to media economics texts, such as finance and investment, labor, and social aspects accessible discussion of complicated concepts and their application to media industries new directions for both theoretical and methodological areas
Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-415-99046-2, 9780415990462
Język: angielski
Wydawnictwo: Routledge

Autor

Alan B. Albarran Alan B. Albarran Alan B. Albarran is the chair of the Department of Radio, Television and Film, as well as the director of the Center for Spanish Language Media at the University of North Texas in Denton, TX. The author/editor of 12 books and former editor of two sc...

Pozostałe książki:

Management of Electronic Media IE 4e Media Economy
Wszystkie książki Alan B. Albarran

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Media Economy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Media Economy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl