Management of Electronic Media IE 4e

Alan B. Albarran
Management of Electronic Media IE 4e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

MANAGEMENT OF ELECTRONIC MEDIA, 4th Edition, International Edition takes a broad perspective approach, providing students the most accurate and current information on the management techniques and strategies used in the electronic media industry. The text has helped professors teach this course by providing clear, current illustrations and examples and a contemporary approach. Succinctly written, the text covers the most important aspects for future managers in the broadcast, cable, radio, and new media (Web) industries.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-495-57137-7, 9780495571377
Język: angielski
Wydawnictwo: TEP - Thompson Educational Publishing

Autor

Alan B. Albarran Alan B. Albarran Alan B. Albarran is the chair of the Department of Radio, Television and Film, as well as the director of the Center for Spanish Language Media at the University of North Texas in Denton, TX. The author/editor of 12 books and former editor of two sc...

Pozostałe książki:

Management of Electronic Media IE 4e Media Economy
Wszystkie książki Alan B. Albarran

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Management of Electronic Media IE 4e nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Management of Electronic Media IE 4e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl