Emocje to tak ważny i integralny aspekt naszego życia, że nie sposób wyobrazić sobie, że jakaś sfera naszej egzystencji miałaby zostać ich pozbawiona. Niektórzy sugerują jednak, że kierowanie się emocjami w pracy nie jest pożądane.
Wydawać by się mogło, że bycie wyzutym z uczuć w miejscu pracy, zostawianie jakichkolwiek emocji przed wejściem do biura jest oznaką profesjonalizmu – jednak autorki książki „Jak ogarniać emocje w pracy” pokazały, że jest zupełnie odwrotnie.
Autorki w swojej książce podzieliły się obserwacjami na temat tego jak bardzo emocje wpływały na każdy obszar ich wspólnej pracy i życia zawodowego, oraz jaki wpływ miały na podejmowanie decyzji czy komunikację miedzy szefem i pracownikami. Stworzyły one siedem zasad emocji w pracy, które stały się wskazówkami jak i kiedy opierać się w pracy na swoich emocjach i uczuciach. W jaki sposób zrobić użytek z własnych emocji, lub jak wyłuskać z nich coś pozytywnego dla życia zawodowego.
Pokazują świetne przykłady tego jak np. wrzucenie na luz, pójście na urlop, przerwa w pracy, czy wyjście z kolegami z pracy na piwo, ma wymierne przełożenie na efektywność naszej pracy, czy nasze zaangażowanie zawodowe.
Autorki pokazały również jak budzić w sobie motywację, czym się inspirować, żeby znaleźć w sobie pokłady energii do ruszenia do przodu.
Całość opatrzona jest sporą ilością badań naukowych, które potwierdzają tezy sta...