Jan Kreft
Zostań fanem autora:

Jan Kreft

Autor
7 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza
Prof. dr hab. Jan Kreft (Politechnika Gdańska). Wieloletni dziennikarz i korespondent zagraniczny, autor ponad tysiąca publikacji w mediach polskich i zagranicznych, menedżer zarządzający firmami mediów i nowych technologii.


Książki

Za fasadą społeczności
Za fasadą społeczności
Jan Kreft
7/10

Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną „społecznościową fasadą” równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświ...

Koniec dziennikarstwa jakie znamy
Koniec dziennikarstwa jakie znamy
Jan Kreft

Agregacja a zarządzanie mediami Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, ...

Media Biznes Kultura
Media Biznes Kultura
Jan Kreft, Józef Majewski
Cykl: Był sobie Gdańsk, tom 5
Seria: Był sobie Gdańsk

Władza misjonarzy
Władza misjonarzy
Jan Kreft

Władza misjonarzy to książka o misjonarskim zapale zmieniania świata i o kryzysie świeckiej religii towarzyszącej liderom nowych technologii, o ich świętokradztwach i sprofesjonalizowanej pokucie maj...

Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
Jan Kreft

To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogac...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl