Wzdłuż autostrad stoją wraki dawnych samochodów, poprzewracane kilku drogowskazów i zniszczone linie wysokiego napięcia. Na mapie Stanów ostało się kilka miast, kilkanaście większych miasteczek i setk...
Podręcznik podstawowy Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-pr...
Detroid to prawdziwy Nowy Świat. Ma własne prawa, własną scenografię, zwyczaje i reguły życia. Ludzie jeżdżą tu szybkimi samochodami, bawią się całymi nocami w barach i cieszą życiem. Bo cóż innego mo...
Tak, lepiej już samemu walnąć się pałą z żelaza, niż wejść w drogę człowiekowi zarabiającemu na chleb na arenie. Dziesiątki blizn, duża broń, potężne umięśnienie – wszystko to razem buduje obraz facet...
Jeśli grasz w Neuroshimę raz na tydzień to pomysłów zawartych w tym zbiorze wystarczy ci na cały rok!! Autorami dodatku są twórcy Neuroshimy: Marcin Blacha, Michał Oracz oraz Ignacy Trzewiczek. W dod...
Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku? -Wyprawa w ruiny -Nowe Pochodz...
Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenia Pojazdu. Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test. Prowadzisz brykę jedną ręką, a druga strze...