Neuroshima: Mistrz Gry^2

Mateusz Zaród, Rafał Szyma, Michał Oracz
Neuroshima: Mistrz Gry^2
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Dodatek jest odpowiedzią na serię Bohater^2 oraz Bohater^3 i w całości przeznaczony jest dla MG, którzy znajdą w nim dziesiątki pomocy - przykładowe osady, knajpy i inne miejsca, w których zwykle żyją bohaterowie niezależni; sposoby na obronę tychże BN-ów przed zakusami bohaterów graczy; pomysły na to jak radzić sobie z rozbestwionymi graczami; jak zbudować świat, by wiernie oddawał klimat różnych kolorów NS; ściśle tajne dane tylko dla mistrzów gry: opis mutantów IV generacji, zarazy w Detroit i maszyn z Neodżungli - Smarta. A to bynajmniej nie wszystko. MG^2 to sufler Mistrza Gry, prawa ręka, pomocnik, który będzie zawsze przy tobie!  
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-60525-05-0, 9788360525050
Wydawnictwo: Portal
Seria: Neuroshima
Kategoria: Hobby
Stron: 128

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Neuroshima: Mistrz Gry^2 nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Neuroshima: Mistrz Gry^2. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl