SPIS TREŚCI Wstęp ... 7 1. Przedsiębiorstwo hotelarskie – wiadomości ogólne ... 11 1.1. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce i na świecie ... 11 1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa oraz p...
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście ...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.15 (Organizacja produkcji gastronomiczn...
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: • istotę, pows...
Książka przeznaczona dla uczniów uczących się w zawodzie technik organizacji usług gastronomicznych, zgodna z programem nauczania nr 512[03].
W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich ...