Hanna Górska-Warsewicz

Autorka
Zostań fanem autorki:
Prof. SGGW zajmuje się zagadnieniami związanymi z organizacją i zarządzaniem, włączając zarządzanie marketingowe i zarządzanie marką. Analizuje procesy zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjnych z sektora żywności oraz świadczących usługi gastronomiczne i hotelarskie. Szczególne zainteresowania wiąże z tematyką kapitału marki, kreowaniem i strategiami marek żywności, usług gastronomicznych i hotelarskich oraz zarządzaniem materialnymi i niematerialnymi elementami budującymi tożsamość marki z perspektywy procesów zarządzania.

Autorka ponad 300 publikacji naukowych oraz popularnonaukowych, w tym książek z zakresu organizacji i zarządzania, marketingu żywności i komunikacji marketingowej. Autorka lub współautorka ponad 10 książek dla szkół zawodowych z obszaru gastronomii i hotelarstwa. Współpracując z otoczeniem biznesowym opracowała ponad 100 ekspertyz dla przedsiębiorstw z sektora żywności i usług żywieniowych.

Prowadzi zajęcia z organizacji i zarządzania w gastronomii i hotelarstwie, biznes planu, ekonomicznych uwarunkowań działalności gospodarczej w gastronomii i hotelarstwie oraz marketingu i zarządzania.

Książki

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego
Ewa Świastak, Hanna Górska-Warsewicz

SPIS TREŚCI Wstęp ... 7 1. Przedsiębiorstwo hotelarskie – wiadomości ogólne ... 11 1.1. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce i na świecie ... 11 1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa oraz p...

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście ...

Organizacja produkcji gastronomicznej. Technik żywienia i usług gastronomicznych. Kwalifikacja T.15. Podręcznik
Organizacja produkcji gastronomicznej. Technik żywienia i usług gastronomicznych. Kwalifikacja T.15. Podręcznik
Hanna Górska-Warsewicz, Beata Bilska, Beata Sawicka, Agnieszka Tul-Krzyszczuk

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.15 (Organizacja produkcji gastronomiczn...

Polityka turystyczna
Polityka turystyczna
Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: • istotę, pows...

Rachunkowość i finanse w gastronomii
Rachunkowość i finanse w gastronomii
Hanna Górska-Warsewicz

Książka przeznaczona dla uczniów uczących się w zawodzie technik organizacji usług gastronomicznych, zgodna z programem nauczania nr 512[03].

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych
Hanna Górska-Warsewicz

W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl