Newhomers to firma, która ma się specjalizować w tworzeniu treści audio. Została założona przez Jakuba Żulczyka, Juliusza Strachota, Monikę Regulską, Karolę Chojnowską, Marcina Żukowskiego oraz Bartosza Wilima. Celem nowej działalności jest łączenie autorów, słuchaczy i brandów.
Jak wyjaśnia Janusz Strachota:
„Zależy nam na autorach i autorkach. Chcemy, aby najlepsi przedostali się do tego medium, bo ludzie chcą słuchać naprawdę wciągających opowieści i rozmów. Nie chcę być niewolnikiem podcastów robionych przez ludzi, których głównym atutem są zasięgi. Widzę ogromny potencjał w tym, że marki partnerują opowieściom tworzonym przez najzdolniejszych twórców i w efekcie słuchacze dostają mnóstwo frajdy”.
Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota prowadzili już wspólnie podcast. Było to „Co ćpać po odwyku?”, czyli produkcja poświęcona tematyce uzależnień.
Premiera pierwszego podcastu została zaplanowana na trzeci kwartał tego roku. Ma to być „Jak zostać Ukraińcem” Ivana Davydenko. Z kolei w 2023 roku możemy się spodziewać autorskiego podcastu Jakuba Żulczyka.
Zainteresowani? Będziecie wypatrywać?