Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi. Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych. Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-7556-019-0, 9788375560190
Wydawnictwo: CeDeWu
Stron: 176

Autor

Krzysztof Opolski Krzysztof Opolski Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania naukowe i badawcze prof. Opolskiego obejmują bankowość i finanse, strategie, cele, organiz...

Pozostałe książki:

Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy Biznes plan Jak go budować i analizować? Biznesplan jak go budować i analizować Historia ludzkiej chciwości Jakośc a wzrost efektywności oddziałów bankowych Po co nam praca? Wealth Management Bankowość dla bogatych Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych Zarządzanie jakością w usługach publicznych Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Wszystkie książki Krzysztof Opolski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl