Przedsiębiorstwa oraz innego rodzaju organizacje opierają swoje funkcjonowanie na wewnętrznym porządku normatywnym, który reguluje proces pracy i różne aspekty zarządzania pracownikami. Regulacje te odnoszą się zarówno do obszarów tradycyjnych, tzw. twardych (organizacja, podział i porządek pracy, wynagrodzenia), jak i tzw. obszarów miękkich (kreowanie postaw i zachowań, rozwój i szkolenia pracowników, oceny).
Publikacja opisuje najważniejsze elementy kluczowych regulacji, zawiera też wiele przykładów umożliwiających samodzielne tworzenie lub zmianę istniejących już dokumentów.
Jest ona przeznaczona przede wszystkim dla menedżerów i pracowników działów personalnych przedsiębiorstw oraz organizacji, których rola w opracowywaniu wewnętrznych regulacji i procedur jest coraz większa.
Opracowanie to może być również użyteczne dla pracowników działów organizacyjno - prawnych przedsiębiorstw, instytucji oraz jednostek różnego typu, a także dla osób z firm doradczych i konsultingowych, które zajmują się problematyką dokumentów regulujących wewnętrzny porządek przedsiębiorstwa.
Publikacja opisuje najważniejsze elementy kluczowych regulacji, zawiera też wiele przykładów umożliwiających samodzielne tworzenie lub zmianę istniejących już dokumentów.
Jest ona przeznaczona przede wszystkim dla menedżerów i pracowników działów personalnych przedsiębiorstw oraz organizacji, których rola w opracowywaniu wewnętrznych regulacji i procedur jest coraz większa.
Opracowanie to może być również użyteczne dla pracowników działów organizacyjno - prawnych przedsiębiorstw, instytucji oraz jednostek różnego typu, a także dla osób z firm doradczych i konsultingowych, które zajmują się problematyką dokumentów regulujących wewnętrzny porządek przedsiębiorstwa.