Konkurowanie o klienta e-marketingiem

Barbara Dobiegała-Korona
Konkurowanie o klienta e-marketingiem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Współcześnie walka konkurencyjna przedsiębiorstw, to walka o klientów. Wszystkie decyzje w przedsiębiorstwie muszą być podporządkowane obecnym i przyszłym potrzebom oraz preferencjom konsumentów i nabywców, gdyż tylko w pełni usatysfakcjonowani klienci mogą stać się klientami lojalnymi, którzy równocześnie zapewniają rentowność firm w dłuższym okresie. Obecni klienci nie nabywają produktów i usług, lecz kompleksowe wartości, które pozwalają im rozwiązywać ich indywidualne problemy (zaspakajać indywidualne i zróżnicowane potrzeby). Współcześnie zatem zarządzanie, szczególnie marketingowe, musi być rozumiane jako kreowanie wartości dla konsumentów, w zamian za co klienci generują do firm wpływy, rentowność i informacje. Rewolucja technologiczna, tworząca nowa gospodarkę, w sposób istotny wpływa na zakresy i sposoby konkurowania wartościami dla klienta. Skutki tej rewolucji będą obejmować lub już obejmują wszystkie podmioty ekonomiczne. Wykraczają one znacznie poza działy przetwarzania danych, czy systemów informacji. Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, przede wszystkim do praktyków, którzy mogą zapoznać się z nowym podejściem do budowy konkurencyjnych strategii skierowanych na klientów, studentów uczelni technicznych, którzy mogą się przekonać o możliwościach nowych technologii w zarządzaniu i studentów uczelni ekonomicznych, którzy musza obecnie łączyć umiejętności zarządzania z wykorzystaniem Internetu. W książce: - konkurowanie wartościami dla klienta - zarządzanie klientem w Internecie - budowa strategii marketingowej w Internecie - elementy strategii e-marketingu
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-7251-397-7, 9788372513977
Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin

Autor

Barbara Dobiegała-Korona Barbara Dobiegała-Korona Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, SGH • Doktor nauk ekonomicznych, Uniwersytet Nauk Ekonomiczno-Społecznych UW • Staż naukowy w USA • Studia dla wykładowców biznesu w Wielkiej Brytani i Belgii

Pozostałe książki:

Budowa wartości klienta Konkurowanie o klienta e-marketingiem Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie
Wszystkie książki Barbara Dobiegała-Korona

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Konkurowanie o klienta e-marketingiem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Konkurowanie o klienta e-marketingiem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl