Zarządzanie wartością klienta znajduje coraz większe uznanie zarówno wśród badaczy, jak i praktyków marketingu i zarządzania. Koncepcja ta nabiera szczególnego znaczenia w warunkach narastania barier...
Współcześnie walka konkurencyjna przedsiębiorstw, to walka o klientów. Wszystkie decyzje w przedsiębiorstwie muszą być podporządkowane obecnym i przyszłym potrzebom oraz preferencjom konsumentów i nab...
Książka przedłożona czytelnikom jest bardzo ważnym i interesującym studium o aktualnej tematyce. Zawarto w niej, potwierdzoną licznymi wynikami empirycznymi, analizę, w której Autorzy w sposób merytor...
Niniejsze opracowanie jest wyjątkową pracą z tego względu, że jej autorami są studenci trzeciego roku niestacjonarnych studiów doktorskich prowadzonych w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Główn...
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego warto...