Barbara Dobiegała-Korona
Zostań fanem autorki:

Barbara Dobiegała-Korona

Autorka
Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, SGH
• Doktor nauk ekonomicznych, Uniwersytet Nauk Ekonomiczno-Społecznych UW
• Staż naukowy w USA
• Studia dla wykładowców biznesu w Wielkiej Brytani i Belgii

Książki

Budowa wartości klienta
2 wydania
Budowa wartości klienta

Zarządzanie wartością klienta znajduje coraz większe uznanie zarówno wśród badaczy, jak i praktyków marketingu i zarządzania. Koncepcja ta nabiera szczególnego znaczenia w warunkach narastania barier...

Konkurowanie o klienta e-marketingiem
Konkurowanie o klienta e-marketingiem
Barbara Dobiegała-Korona

Współcześnie walka konkurencyjna przedsiębiorstw, to walka o klientów. Wszystkie decyzje w przedsiębiorstwie muszą być podporządkowane obecnym i przyszłym potrzebom oraz preferencjom konsumentów i nab...

Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa
Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa
Barbara Dobiegała-Korona, Andrzej Herman

Książka przedłożona czytelnikom jest bardzo ważnym i interesującym studium o aktualnej tematyce. Zawarto w niej, potwierdzoną licznymi wynikami empirycznymi, analizę, w której Autorzy w sposób merytor...

Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów
Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów
Barbara Dobiegała-Korona

Niniejsze opracowanie jest wyjątkową pracą z tego względu, że jej autorami są studenci trzeciego roku niestacjonarnych studiów doktorskich prowadzonych w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Główn...

Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie
Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie
T. Doligalskiego, Barbara Dobiegała-Korona

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego warto...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl