Fragment:[...]UlotkiPrzy tworzeniu ulotek zazwyczaj jest najwięcej zabawy możemy bowiemwyzbyć się wszelkich ograniczeń. Właśnie tutaj możemy i tym samymprzyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jak wiadomo, ulotki stalekonkurują z różnego rodzaju innymi tekstami na całym świecie, a w szczególnościz innymi ulotkami. Często znajdujemy je na tablicach ogłoszeniowych to właśnie tam ogromne ilości tekstu walczą o to, aby przykuć uwagęprzechodniów.Ulotka ma tę przewagę nad innymi rodzajami tekstów, że możemy wykorzystaćtutaj kilka zabawnych i różniących się od siebie krojów pisma. W tensposób zwiększa się szansa, że potencjalny odbiorca zwróci uwagę na nagłówekulotki. Tu nie liczy się ostrożność to najlepsza okazja, aby w końcu wykorzystaćktóryś z naprawdę zwariowanych krojów pisma!Także tutaj możemy swobodnie eksperymentować z grafiką. Dane zdjęcie lubinny element graficzny wstawmy do projektu ulotki w rozmiarze co najmniejdwa razy większym, niż początkowo planowaliśmy. Stopień tekstu nagłówkaustawmy na 400 punktów, a nie na 24. Zastanówmy się też nad minimalistycznąulotką z linijką tekstu o rozmiarze 10 punktów na środku strony i niewielkimblokiem informacji w jej dolnej części. Wszystko, co nietypowe, sprawi,że ludzie będą się zatrzymywać i przyglądać, a to już 90% sukcesu. [...]Poznaj praktyczne zasady projektowania dokumentów! * Czego dotyczy zasada drzewa Jozuego? * Jakie kontrastować pisma? * Jak projektować wizytówki, foldery lub ogłoszenia prasowe?Przygotowując jakiekolwiek materiały informacyjne, oczekujesz, że zostaną one przede wszystkim przeczytane. Jednak z pewnością chciałbyś również, żeby wzbudzały zainteresowanie odbiorcy dzięki ciekawej i estetycznej formie. Czy naprawdę trzeba poświęcić długie godziny na studiowanie zasad projektowania i typografii, aby stworzyć poprawny i atrakcyjny wizualnie dokument?Już nie! Do Twoich rąk oddajemy książkę, dzięki której błyskawicznie opanujesz zasady projektowania i składu dokumentów. W pierwszej kolejności poznasz zasadę drzewa Jozuego, a w następnych rozdziałach znajdziesz wiadomości na temat każdego jego elementu: kontrastu, powtarzania, wyrównywania oraz odległości. Ponadto autor przekaże Ci interesujące i praktyczne porady dotyczące projektowania wizytówek, papieru firmowego, ulotek, biuletynów, folderów oraz ogłoszeń gazetowych. Książka ta przeznaczona jest dla Czytelników zainteresowanych poznaniem tajników projektowania bez specjalnego wgłębiania się w szczegóły techniczne. Liczne przykłady oraz sensowne wskazówki sprawiają, że staje się to całkiem łatwe i przyjemne.Jeżeli interesuje Cię temat typografii, z pewnością przypadnie Ci do gustu druga książka poświęcona tej tematyce: "Typografia od podstaw. Projekty z klasą". * Zasada drzewa Jozuego kontrast, powtarzanie, wyrównanie, odległość * Wykorzystanie koła barw * Różnice między CMYK i RGB * Zasady projektowania wizytówek * Projektowanie papieru firmowego oraz kopert * Projektowanie folderów, biuletynów i ulotek * Kroje pisma w projektowaniu * Drukowanie * Klasyfikacja pism * Zasady kontrastowania pismProjektowanie dokumentów bez zbędnej teorii!