Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na „99”, gratisy, reklamy, zbieractwo… Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów! Adam Studziński swoją pierwszą książkę – Chciejosztuczki. Książkę zakazaną przez Chciejokorp – napisał w międzyczasie – między pracą, w której para się marketingiem i PR-em, a domem, gdzie przypadła mu rola taty, męża i menedżera zmywarki. Gdyby miał więcej czasu, wyruszyłby w daleką podróż lub godzinami czytał książki historyczne. Najchętniej podróżowałby z książką w ręku. Tymczasem musi zadowolić się tym, co ma. A ma (chyba) wszystko.