Baner? Animacja? Gra? Tylko we Flashu! • Dowiedz się, co oferuje środowisko Flash • Naucz się w pełni korzystać z jego możliwości • Poznaj sposoby tworzenia interaktywnych projektów Bez technologii Flash trudno byłoby wyobrazić sobie współczesny internet. Banery, animacje, gry, interaktywne prezentacje, a nierzadko i całe skomplikowane serwisy WWW – wszystko to powstaje przy jej użyciu. Z czasem (oraz zwiększaniem się potrzeb twórców i użytkowników) rosły też możliwości środowiska Flash. Jego najnowsza wersja oferuje bardzo rozbudowane narzędzia, dzięki którym opracowanie ciekawych i przykuwających oko projektów staje się naprawdę proste. Oczywiście tylko wtedy, gdy się wie, gdzie znaleźć i jak zastosować odpowiednie funkcje. Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw. Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik. • Opis środowiska Flash i jego elementów • Tworzenie animowanych banerów • Zapewnianie interakcji z użytkownikiem • Tworzenie galerii i panoram • Zastosowanie języka ActionScript w animacjach • Tworzenie prostych gier i zabawek • Korzystanie z danych XML • Budowa prostych aplikacji Twórz interaktywne materiały, które podbiją rynek i zostawią konkurencję w tyle!