Poznaj CorelDRAW X5 PL... i odkryj niesamowite możliwości grafiki wektorowej!
Obiekty i podstawy rysunku wektorowego, czyli jak tworzyć rysunki w CorelDRAW
Tekst, tabele i praca z bitmapami, czyli do czego jeszcze może służyć program
Modyfikacje obiektów i efekty, czyli na czym polega dopracowanie szczegółów
O istnieniu programu CorelDRAW niewątpliwie słyszeli wszyscy użytkownicy komputerów. Nie wszyscy jednak korzystają z jego możliwości, często zniechęceni fundamentalną odmiennością od innych programów graficznych. CorelDRAW, bardzo łatwy w obsłudze, uchodzi za aplikację o niepojętych zasadach działania. A przecież niejednokrotnie można uzyskać w nim efekty znacznie lepsze niż w programach Paint czy Photoshop. W wersji CorelDRAW X5 PL oprócz tradycyjnych narzędzi pojawiły się także pewne usprawnienia: nowy mechanizm zarządzania kolorami i przekształcania rysunków bitmapowych na wektorowe, współpraca z ekranami dotykowymi oraz procesorami wielordzeniowymi i możliwość podglądu w widoku pikseli.
Książka "ABC CorelDRAW X5 PL" pozwoli Ci łatwo i szybko wejść w świat CorelDRAW, zrozumieć zasady jego działania i zacząć samodzielnie projektować plakaty, szyldy, broszury czy wizytówki, a także tworzyć skomplikowane rysunki techniczne. Dowiesz się, jak posługiwać się obiektami i w jakich sytuacjach warto stosować grafikę wektorową. Poznasz zasady pracy z tabelami, konturami i wypełnieniami. Nauczysz się włączać do swoich projektów partie tekstowe i formatować je według własnego uznania. Kolejnym krokiem będzie nauka dopieszczania szczegółów projektu, od drobnych modyfikacji do efektów specjalnych. Strona po stronie biegle opanujesz cały CorelDRAW - i nie zawahasz się go użyć!
Uruchamianie programu i pierwsze kroki
Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków
Corel Connect i korzystanie z okien dokowanych
Podstawy rysunku wektorowego
Praca z tekstem i tabelami
Używanie wypełnień i konturów
Precyzyjne rysowanie
Edycja krzywych
Modyfikacje obiektów
Praca z bitmapami
Efekty
Sprawdź, jak bajeczne efekty możesz uzyskać w CorelDRAW X5 PL!
Obiekty i podstawy rysunku wektorowego, czyli jak tworzyć rysunki w CorelDRAW
Tekst, tabele i praca z bitmapami, czyli do czego jeszcze może służyć program
Modyfikacje obiektów i efekty, czyli na czym polega dopracowanie szczegółów
O istnieniu programu CorelDRAW niewątpliwie słyszeli wszyscy użytkownicy komputerów. Nie wszyscy jednak korzystają z jego możliwości, często zniechęceni fundamentalną odmiennością od innych programów graficznych. CorelDRAW, bardzo łatwy w obsłudze, uchodzi za aplikację o niepojętych zasadach działania. A przecież niejednokrotnie można uzyskać w nim efekty znacznie lepsze niż w programach Paint czy Photoshop. W wersji CorelDRAW X5 PL oprócz tradycyjnych narzędzi pojawiły się także pewne usprawnienia: nowy mechanizm zarządzania kolorami i przekształcania rysunków bitmapowych na wektorowe, współpraca z ekranami dotykowymi oraz procesorami wielordzeniowymi i możliwość podglądu w widoku pikseli.
Książka "ABC CorelDRAW X5 PL" pozwoli Ci łatwo i szybko wejść w świat CorelDRAW, zrozumieć zasady jego działania i zacząć samodzielnie projektować plakaty, szyldy, broszury czy wizytówki, a także tworzyć skomplikowane rysunki techniczne. Dowiesz się, jak posługiwać się obiektami i w jakich sytuacjach warto stosować grafikę wektorową. Poznasz zasady pracy z tabelami, konturami i wypełnieniami. Nauczysz się włączać do swoich projektów partie tekstowe i formatować je według własnego uznania. Kolejnym krokiem będzie nauka dopieszczania szczegółów projektu, od drobnych modyfikacji do efektów specjalnych. Strona po stronie biegle opanujesz cały CorelDRAW - i nie zawahasz się go użyć!
Uruchamianie programu i pierwsze kroki
Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków
Corel Connect i korzystanie z okien dokowanych
Podstawy rysunku wektorowego
Praca z tekstem i tabelami
Używanie wypełnień i konturów
Precyzyjne rysowanie
Edycja krzywych
Modyfikacje obiektów
Praca z bitmapami
Efekty
Sprawdź, jak bajeczne efekty możesz uzyskać w CorelDRAW X5 PL!