Marek Bugdol
Zostań fanem autora:

Marek Bugdol

Autor, 58 lat
Urodzony 11 czerwca 1966 roku w Polsce (Racibórz)
Profesor nauk humanistycznych (nauki o zarządzaniu i jakości), doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Jagiellońskiego. Praktyk z długoletnim doświadczeniem z zakresu zarządzania jakością i środowiskiem. Autor wielu artykułów dotyczących jakości i zarządzania środowiskowego.

Książki

Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów
Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów
Marek Bugdol

Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utw...

Podstawy zarządzania procesami
Podstawy zarządzania procesami
Katarzyna Szczepańska, Marek Bugdol

Publikacja porusza interesujące i aktualne problemy związane z nowoczesnym zarządzaniem przedsiębiorstwem z wykorzystaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany...

Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego
Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego
Marek Bugdol, Daniel Puciato

Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm – głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np...

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Marek Bugdol

Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i p...

Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Marek Bugdol

Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje wiele dowodów na to, że wpływają one na jakość interakcji, jakie zachodzą między organizac...

Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu
Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu
Marek Bugdol

Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynni...

Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej
2 wydania
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej
Marek Bugdol

Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjono­waniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczeg...

Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Marek Bugdol

W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl