Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Marek Bugdol
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów. Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-7641-487-4, 9788376414874
Wydawnictwo: Difin
Kategoria: Ekonomia
Stron: 248

Autor

Marek Bugdol Marek Bugdol
Urodzony 11 czerwca 1966 roku w Polsce (Racibórz)
Profesor nauk humanistycznych (nauki o zarządzaniu i jakości), doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Jagiellońskiego. Praktyk z długoletnim doświadczeniem z zakresu zarządzania jakością i środowi...

Pozostałe książki:

Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów Podstawy zarządzania procesami Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej
Wszystkie książki Marek Bugdol

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl