Książki

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Magdalena Krzyżanowska

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badaw...

Marketing usług organizacji niekomercyjnych
Marketing usług organizacji niekomercyjnych
Magdalena Krzyżanowska

Celem niniejszego opracowania jest wyjście naprzeciw tym nowym zjawiskom poprzez zaprezentowanie specyfiki pozagospodarczego zastosowania marketingu, tj. w działalności usługowej organizacji niekomerc...

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów sp...

Witaminy i minerały
Witaminy i minerały
Magdalena Krzyżanowska
Seria: Flexicon

• Przegląd składników odżywczych • Dzienne zapotrzebowanie • Praktyczne zalecenia dietetyczne Ile brukselek lub łyżek natki pietruszki trzeba zjeść, aby zaspokoić dzienne zapotrzebowanie na witaminę C...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl