Książki

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
2 wydania
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Andrzej Sznajder

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingo...

Euromarketing.
2 wydania
Euromarketing.
Andrzej Sznajder

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie uwarunkowań działań marketingowych przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej oraz strategii działania w tym regionie firm z krajów europejskich, Japoni...

MARKETING SPORTU
MARKETING SPORTU
Andrzej Sznajder

Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu ...

Marketing wirtualny
Marketing wirtualny
Andrzej Sznajder

Omówione zagadnienia : możliwości Internetu w kontekście najnowszych osiągnięć koncepcji marketingowych, sposoby gromadzenia danych dotyczących segmentów rynkowych, prawne uwarunkowania funkcjonowania...

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli
Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli
Andrzej Sznajder
Seria: Sekrety

Po wielowiekowej rywalizacji drogi Sieradza i Zduńskiej Woli splatają się w książce, która opowiada o ich największych sekretach. Zapraszamy do odkrycia historii przeklętego dworu nad rzeczką Tymianką...

Sekrety Łasku i Pabianic
Sekrety Łasku i Pabianic
Andrzej Sznajder

Franz Kafka wszedł przypadkiem do kuchni i zobaczywszy Dorę czyszczącą ryby, zawołał: „Takie piękne dłonie, a takie krwawe zajęcie!”. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ona – dziewczyna z ...

Sport jako biznes w czasach globalizacji
Sport jako biznes w czasach globalizacji
Andrzej Sznajder

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązan...

Technologie mobilne w marketingu
Technologie mobilne w marketingu
Andrzej Sznajder

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W ks...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl