Euromarketing.

Andrzej Sznajder
Euromarketing.
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie uwarunkowań działań marketingowych przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej oraz strategii działania w tym regionie firm z krajów europejskich, Japonii i z USA. Wiedza ta może być bardzo istotna dla polskich przedsiębiorstw chcących aktywniej działać na tym rynku. Oprócz polskich przedsiębior-stw odbiorcami pracy powinni być studenci różnych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz rozwijających się ostatnio studiów europejskich różnego szczebla.
Data wydania: 1997
ISBN: 978-83-01-12287-4, 9788301122874
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Euromarketing.? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Euromarketing.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl