Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Andrzej Sznajder
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono: cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka jest dziełem kilku autorów, którzy legitymują się licznymi publikacjami i są wysokiej klasy specjalistami w dziedzinie będącej przedmiotem tej pracy. Na polskim rynku wydawniczym nie było dotąd tak wartościowego dzieła poświęconego tematyce aliansów marketingowych w różnych dziedzinach życia, a więc w gospodarce, kulturze i sporcie. Szczególnie istotne jest w tej pracy powiązanie zagadnień teoretycznych z praktyką, co znajduje poparcie w licznych przykładach oraz wynikach badań przeprowadzonych przez autorów w okresie kilku ostatnich lat.
Prof. dr hab. Klemens Białecki
Data wydania: 2012-07-16
ISBN: 978-83-264-5054-9, 9788326450549
Rodzaj: e-book
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl