Znaczenie social media marketingu w branży filmowej

Milena Le Viet-Błaszczyk
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych, a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.
Wstęp 7
1. Rola mediów społecznościowych w działaniach marketingowych organizacji 19
    1. Ewolucja marketingu i jego rola w zarządzaniu 19
    2. Wpływ nowoczesnych technologii cyfrowych na rozwój marketingu 24
    3. Media i kanały cyfrowe w działaniach marketingowych organizacji 34
    4. Znaczenie i korzyści wykorzystania social media marketingu 43
    5. Rola i sposób pomiaru rezultatów social media marketingu 52
2. Branża filmowa – specyfika wykorzystania podejścia marketingowego i mediów społecznościowych 61
    1. Znaczenie sztuk audiowizualnych na rynku kultury 61
    2. Marketing kultury 76
    3. Zakres implementacji nowoczesnych rozwiązań w sferze marketingu kultury 90
    4. Kinematografia i jej miejsce na rynku kultury w Polsce i na świecie 102
    5. Branża filmowa w Polsce i za granicą – specyfika działań marketingowych 109
    6. Social media w branży filmowej w Polsce na tle praktyk rynków zagranicznych 124
3. Wpływ social media marketingu na przychody produkcji filmowych 131
    1. Metodyka badań 131
    2. Jakość działań z obszaru social media marketingu 137
    3. Ocena zależności działań social media marketingowych i przychodów produkcji filmowych 142
    4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w polskiej branży filmowej 161
    5. Wnioski końcowe, wskazania aplikacyjne i kierunki przyszłych badań 167
Zakończenie 173
Bibliografia 179
Spis tabel 197
Spis rysunków 199
Spis wykresów 201
Załącznik. Wykaz ekspertów 203
Data wydania: 2025-01-20
ISBN: 978-83-8331-574-4, 9788383315744
Wydawnictwo: WUL - Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego
Stron: 204
dodana przez: Vernau

Autor

Milena Le Viet-Błaszczyk Adiunkt, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania - Uniwersytet Łódzki.

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Znaczenie social media marketingu w branży filmowej? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Znaczenie social media marketingu w branży filmowej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl