What the Customer Wants You to Know

R. Charan
What the Customer Wants You to Know
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Bestselling author Charan, who is famous for clarifying and simplifying difficult business problems, believes that the best way to increase sales is to start with the customers problems first rather than beginning with the product or service for sale.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-14-103687-8, 9780141036878
Język: angielski
Wydawnictwo: Penguin Books

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę What the Customer Wants You to Know? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka What the Customer Wants You to Know. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl