Zeszyt 1 stanowi uzupełnienie książki zatytułowanej Metoda Integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego.
Zawiera krótką charakterystykę bazowych systemów zmysłowych oraz ćwiczenia i strategie terapeutyczne do ich usprawniania.
Adresowany jest m.in. do terapeutów SI w celu ułatwienia opracowywania programów terapeutycznych. Wiele wskazówek i praktycznych rozwiązań znajdą w nim także inni specjaliści pracujący z dziećmi ze sprzężonymi zaburzeniami.
Materiał został opracowany tak, aby umożliwić stymulację systemów zmysłowych w warunkach tzw. gabinetowych.
Zeszyt powstał również z myślą o rodzicach, którzy mając zalecenia do pracy z dzieckiem w domu, często nie wiedzą, jakie wybrać pomoce i jak z nich korzystać.
Zawiera krótką charakterystykę bazowych systemów zmysłowych oraz ćwiczenia i strategie terapeutyczne do ich usprawniania.
Adresowany jest m.in. do terapeutów SI w celu ułatwienia opracowywania programów terapeutycznych. Wiele wskazówek i praktycznych rozwiązań znajdą w nim także inni specjaliści pracujący z dziećmi ze sprzężonymi zaburzeniami.
Materiał został opracowany tak, aby umożliwić stymulację systemów zmysłowych w warunkach tzw. gabinetowych.
Zeszyt powstał również z myślą o rodzicach, którzy mając zalecenia do pracy z dzieckiem w domu, często nie wiedzą, jakie wybrać pomoce i jak z nich korzystać.