Bycie nowym szefem nie jest łatwe. Niezależnie od tego czy zostajesz nim po raz pierwszy, czy też po raz kolejny. Być może w tym drugim przypadku jest to nawet o wiele trudniejsze, gdyż niebezpieczeństwo powielania starych błędów jest bardzo realne. Wszyscy szefowie, zarówno ci doświadczeni, jak i ci debiutujący w tej roli, powinni nauczyć się jak najlepiej kierować swoim zespołem. Powinni także wiedzieć wiele innych rzeczy, na przykład jak usatysfakcjonować lub zneutralizować "trudnych" pracowników czy klientów, jak radzić sobie z atakami konkurencji, jak sprostać oczekiwaniom innych, zarówno szefów jak i podwładnych, a także jak rozwiać własne obawy i wątpliwości. Ta książka podpowiada, jak zabrać się do tego metodycznie i planowo. Jest przeznaczona dla tych, którzy właśnie zostali nowymi szefami, kierownikami, czy dyrektorami i to niezależnie od tego, czy stają się nimi w swojej karierze po raz pierwszy, czy po raz kolejny. Ten napisany lekko i przyjemnie poradnik pozwoli im przetrwać pierwsze dni w charakterze nowego szefa. Pomoże również w skonstruowaniu planu podstawowych działań oraz zadań, jakie należy podjąć, by właściwie ułożyć swoje relacje w nowym otoczeniu, a tym samym przygotować grunt pod przyszłe sukcesy. Książka odpowiada m.in. na następujące pytania: - jak pogodzić obowiązki domowe i pracę zawodową; - jak stworzyć podwaliny pierwszego sukcesu;- jak porozumieć się z trudnymi współpracownikami i podwładnymi; - jak stworzyć zespół "skazany na zwycięstwo"; - jak przewidzieć i zapobiegać w nowym miejscu pracy najbardziej typowym pułapkom i trudnościom; - jak zbudować własny sukces w oparciu o sukces firmy. źródło opisu: Business Press źródło okładki: Business Press