Strategia marki

Jerzy Altkorn
Strategia marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki,przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach, wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-208-1349-4, 9788320813494
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Seria: Marketing bez tajemnic
Stron: 194
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Jerzy Altkorn Jerzy Altkorn
Urodzony 24 lutego 1931 roku na Ukrainie (Lwów)
Jerzy Witold Altkorn – ekonomista polski, związany z Akademią Ekonomiczną w Krakowie. Autor 250 pozycji, w tym 45 opracowań książkowych i innych prac zwartych, opublikowanych w Polsce i za granicą. Wybrany na rektora Akademii Ekonomicznej w Krako...

Pozostałe książki:

Marketing w turystyce Strategia marki
Wszystkie książki Jerzy Altkorn

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Strategia marki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategia marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl