Marketing w turystyce

Jerzy Altkorn
Marketing w turystyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-01-14572-9, 9788301145729
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Mamy 2 inne wydania tej książki

Autor

Jerzy Altkorn Jerzy Altkorn
Urodzony 24 lutego 1931 roku na Ukrainie (Lwów)
Jerzy Witold Altkorn – ekonomista polski, związany z Akademią Ekonomiczną w Krakowie. Autor 250 pozycji, w tym 45 opracowań książkowych i innych prac zwartych, opublikowanych w Polsce i za granicą. Wybrany na rektora Akademii Ekonomicznej w Krako...

Pozostałe książki:

Marketing w turystyce Strategia marki
Wszystkie książki Jerzy Altkorn

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing w turystyce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w turystyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl