Psychologia współczesnego menedżera

Tomasz Sędzimir
Psychologia współczesnego menedżera
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Psychologia w służbie zarządzania

Książka powstała z myślą o szefach, menedżerach, kierownikach zespołów ― osobach zarządzających aktywnością innych w firmach i organizacjach. Znajdziesz w niej niezbędną teorię, ale przede wszystkim praktykę: sprawdzone narzędzia służące usprawnieniu pracy z ludźmi i poprawie efektywności działań zespołów, czerpiące wprost z psychologii.

Autor książki skupia się w niej głównie na zagadnienia związane ze sprawniejszą komunikacją w zespole, z motywacją i rozwojem potencjału pracowników. Zwraca także uwagę na takie kwestie jak doprowadzanie do zmian w postawach i nastawieniu do pracy poprzez metody stosowane w psychologii nurtów humanistycznego i poznawczo-behawioralnego. Odwołuje się przy tym do konkretnych przykładów z życia codziennego, opisując realne wyzwania, przed którymi stoją dziś menedżerowie.

Wydanie 3 rozszerzone
Wprowadzenie

Rozdział 1. Usprawnij komunikację
  • POROZUMIENIE W RELACJACH INTERPERSONALNYCH
    • MODUŁ 1. AKTYWNE SŁUCHANIE
    • MODUŁ 2. TYPY REAKCJI SŁUCHAJĄCEGO
    • MODUŁ 3. BARIERY W KOMUNIKACJI
  • KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA
    • MODUŁ 1. PRZEKAZYWANIE INFORMACJI ZWROTNEJ
    • MODUŁ 2. APROBATA
    • MODUŁ 3. KOMUNIKACJA ASERTYWNA

Rozdział 2. Motywuj skuteczniej
  • ZARZĄDZANIE MOTYWACYJNE
    • MODUŁ 1. POZYTYWNE WZMOCNIENIA
    • MODUŁ 2. POPRAWIANIE OBRAZU SIEBIE
    • MODUŁ 3. KONCENTRACJA NA MOCNYCH STRONACH PRACOWNIKA
    • MODUŁ 4. PRZENOSZENIE WSPIERAJĄCYCH EMOCJI
    • MODUŁ 5. ZMIANA INTERPRETACJI DOŚWIADCZEŃ PRACOWNIKA

Rozdział 3. Wspieraj w rozwoju
  • COACHING PRACOWNIKÓW
    • Po co ten coaching?
    • Opór przed zmianami
    • Wchodzenie w rolę coacha
    • MODUŁ 1. WYZNACZANIE CELÓW
    • MODUŁ 2. WSPARCIE W REALIZOWANIU CELÓW
    • MODUŁ 3. OBSERWACJA PRACY
    • MODUŁ 4. WYKORZYSTANIE POZIOMÓW NEUROLOGICZNYCH
  • PRZEKAZYWANIE WIEDZY PODCZAS WDRAŻANIA LUDZI W OBOWIĄZKI SŁUŻBOWE
  • PREFEROWANE SPOSOBY UCZENIA SIĘ A OSOBOWOŚĆ

Rozdział 4. Buduj zaangażowanie i odpowiedzialność
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW (METODY POZYTYWNE VS METODY PROWOKATYWNE)
    • MODUŁ 1. METODY POZYTYWNE
    • MODUŁ 2. METODY PROWOKATYWNE
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW (Z WYKORZYSTANIEM METAMODELU)
    • MODUŁ 1. USUNIĘCIE (SELEKCJA)
    • MODUŁ 2. ZNIEKSZTAŁCENIE (INTERPRETACJA)
    • MODUŁ 3. GENERALIZACJA (ORGANIZACJA)

Zakończenie
Bibliografia
Data wydania: 2025-03-04
ISBN: 978-83-289-1510-7, 9788328915107
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 280
dodana przez: Vernau

Autor

Tomasz Sędzimir Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, dyplomowany coach IC i trener, master/coach NLP, terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkole...

Pozostałe książki:

Budowanie zaangażowania w zespołach Psychologia w sprzedaży Psychologia współczesnego menedżera
Wszystkie książki Tomasz Sędzimir

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Psychologia współczesnego menedżera? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Psychologia współczesnego menedżera. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl