Odkryj się

Patrick Lencioni
Odkryj się
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.

W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.

Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.

Tytuł oryginalny: Getting Naked. A Business Fable About Shedding The Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Data wydania: 2020-01-31
ISBN: 978-83-8087-875-4, 9788380878754
Wydawnictwo: MT Biznes
Kategoria: Biznes
Stron: 216
dodana przez: Vernau
Mamy 2 inne wydania tej książki

Autor

Patrick Lencioni Patrick Lencioni
Urodzony w 1965 roku w USA
Patrick Lencioni jest założycielem i prezesem Table Group, która od 1997 roku wspiera liderów w budowaniu zdrowych organizacji. Z jego rad korzystają liderzy na całym świecie, w bardzo różnych organizacjach. Do grona jego klientów należą korporacje ...

Pozostałe książki:

Cztery obsesje wyjątkowego szefa Efektywne spotkanie biznesowe Motywacje lidera Odkryj się Pięć dysfunkcji pracy zespołowej Przewaga nad konkurentami. Dlaczego zdrowie organizacji jest w biznesie najważniejsze Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej Silos Politics & Turf Wars Sześć typów osobowości zawodowych Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny Walka o wewnętrzne wpływy w firmie
Wszystkie książki Patrick Lencioni

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Odkryj się aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Odkryj się. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl