Tematyka Publikacja stanowi źródło wiedzy na temat programowania pracy, diagnozowania potrzeb, zasad planowania, a także pomaga doskonale przygotować się do ewaluacji zewnętrznej w zakresie wymagania 2.1. Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy.
Korzyści Dzięki fachowym wskazówkom eksperta będziesz wiedział, kogo powołać do zespołu opracowującego strategię i jak rozplanować jego pracę . Bezbłędnie zdiagnozujesz potrzeby i możliwości rozwoju szkoły. Zyskasz gotowy scenariusz spotkania rady pedagogicznej dotyczącego zespołowego diagnozowania potrzeb Doskonale przygotujesz swoja placówkę do ewaluacji zewnętrznej w zakresie wymagania 2.1. Będziesz zawsze mieć pod ręką materiały pomocne przy opracowywaniu koncepcji, które będziesz mógł wydrukować i przekazać nauczycielom zaangażowanym w jej tworzenie. Zagwarantujesz najwyższą jakość nowo tworzonego i najważniejszego dokumentu programującego rozwój Twojej szkoły.
Korzyści Dzięki fachowym wskazówkom eksperta będziesz wiedział, kogo powołać do zespołu opracowującego strategię i jak rozplanować jego pracę . Bezbłędnie zdiagnozujesz potrzeby i możliwości rozwoju szkoły. Zyskasz gotowy scenariusz spotkania rady pedagogicznej dotyczącego zespołowego diagnozowania potrzeb Doskonale przygotujesz swoja placówkę do ewaluacji zewnętrznej w zakresie wymagania 2.1. Będziesz zawsze mieć pod ręką materiały pomocne przy opracowywaniu koncepcji, które będziesz mógł wydrukować i przekazać nauczycielom zaangażowanym w jej tworzenie. Zagwarantujesz najwyższą jakość nowo tworzonego i najważniejszego dokumentu programującego rozwój Twojej szkoły.