Dlaczego przywiazujemy się do marki

Anna Zawadzka
Dlaczego przywiazujemy się do marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku. Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-60083-10-9, 9788360083109
Wydawnictwo: GWP
Stron: 160

Autor

Anna Zawadzka
Urodzona 8 lutego 1919 roku w Polsce (Warszawa)
Anna Zawadzka – anglistka, nauczycielka i autorka podręczników, zasłużona instruktorka harcerska, siostra Tadeusza Zawadzkiego „Zośki”, córka profesora Józefa Zawadzkiego i Leony z domu Siemieńskiej.

Pozostałe książki:

Kościół, państwo i polityka płci Tadeusz Zawadzki "Zośka" August i Rzym: pamięć, rytuały i praktyki życia codziennego Dlaczego przywiazujemy się do marki Gawędy o tych które przewodziły. Część 1 Olga Małkowska, Jadwiga Falkowska, Józefina Łapińska, Jadwiga Zwolakowska Jak wychować gospodarne dzieci? Wszystko o tym, co powinny wiedzieć i jak im to wytłumaczyć Owidiusz. Twórczość. Recepcja. Legenda PHP. Pisanie dynamicznych stron WWW Photoshop CS. Zaawansowane techniki Ten pierwszy raz. Konstruowanie heteroseksualności
Wszystkie książki Anna Zawadzka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Dlaczego przywiazujemy się do marki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dlaczego przywiazujemy się do marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl