Albert, kamienny ludek, mieszka w szkole już od siedmiu lat, jednak zmiany, które zachodzą po wakacjach, trochę go zaskakują. Po co w klasie dwóch nauczycieli? I dlaczego pierwsza „a” jest wyjątkowa? „Albert i dzieciaki” to bajka psychoedukacyjna, która przybliża dzieciom funkcjonowanie klas integracyjnych, pomaga poznać i zaakceptować inność. Może być wsparciem dla rodziców i nauczycieli w rozmowach na temat chorób i niepełnosprawności z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.
Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych „Światełko” przedstawia Państwu kolejną bajkę psychoedukacyjną, dotyczącą kształcenia dzieci niepełnosprawnych w klasach integracyjnych. Bajka ta przedstawiona jest z perspektywy kamiennego ludzika Alberta, który już niejedno w swojej szkole widział, a w trakcie nowego roku szkolnego po raz pierwszy będzie „członkiem” klasy integracyjnej, która od samego początku wydaje mu się jakaś inna. Po bliższym poznaniu okazuje się, że inna, nie oznacza – gorsza. W opowiadaniu ukazane są dzieci, które borykają się z różnymi problemami, ale mimo to muszą nauczyć się ze sobą współpracować i współdziałać.
Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych „Światełko” przedstawia Państwu kolejną bajkę psychoedukacyjną, dotyczącą kształcenia dzieci niepełnosprawnych w klasach integracyjnych. Bajka ta przedstawiona jest z perspektywy kamiennego ludzika Alberta, który już niejedno w swojej szkole widział, a w trakcie nowego roku szkolnego po raz pierwszy będzie „członkiem” klasy integracyjnej, która od samego początku wydaje mu się jakaś inna. Po bliższym poznaniu okazuje się, że inna, nie oznacza – gorsza. W opowiadaniu ukazane są dzieci, które borykają się z różnymi problemami, ale mimo to muszą nauczyć się ze sobą współpracować i współdziałać.